Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fonts oficials confirmen que el menor estava a càrrec de la seva germana mentre la mare era a la cuina. El nin s'ha enfilat a un coixí del sofà que dona a la finestra i ha caigut al carrer
Un infant de dos anys ha caigut per una finestra al barri de Bons Aires, Palma. Els fets han ocorregut a les 15.30 hores quan els serveis d’emergència han rebut nombroses cridades per un menor que havia caigut des d’un segon pis.
Fonts oficials confirmen que el menor estava a càrrec de la seva germana, també menor, mentre la mare era a la cuina. El nin s’ha enfilat damunt un coixí del sofà que dona a la finestra i ha caigut al carrer. Per ara, la Policia Nacional continua investigant què ha passat.
En aquests moments, el nin es troba al centre hospitalari on ha estat traslladat amb pronòstic reservat tot i que, de moment, no es tem per la seva vida.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui