El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Avui han estat detenguts els pares dels infants
La casa on vivia la parella amb els dos infants a Godelal es troba mig derruïda, insalubre, sense aigua ni llum. Dilluns passat s’hi personaren dues patrulles de la Policia Local de Godella i Rocafort. La veu d’alerta la va donar la mare de la dona després de rebre un missatge en què deia ‘me’n vaig amb el Creador’. Els agents però constataren que els menors estaven bé. Però la padrina va insistir i dimecres va cridar al Telèfon del Menor. Hores més tard es produeix la tragèdia.
Agents de la Policia Científica l’han escorcollat avui, també els voltants, a la recerca de proves que ajudin a esclarir el cas. La mare dels infants va ser ahir detinguda després de mostrar als agents les dues foses on estaven enterrats els cossos dels menuts. El pare ha estat detingut avui després de ser interrogat. Se’ls atribueix a tots dos un delicte d’homicidi. Els primers resultats de l’autòpsia revelen que els nins presenten signes de violència i que haurien mort a cops.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits