Set ferits en una explosió de gas a un bloc de pisos a Eivissa
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Denuncien desorganització a l'hora de realitzar els contractes a les diferents àrees de l'hospital
188
Infermeres de l’hospital Son Espases critiquen que l’Hospital du a terme contractes utilitzant la borsa general i no l’específica, un fet que ocasiona que diverses infermeres comencin a fer feina a les Unitats de Cures intensives o Reanimació sense tenir experiència, dues àrees en què és necessària formació. I, alhora, mouen de departament els que sí que tenen la formació necessària.
El sindicat d’infermeria Satse de Son Espases considera incoherent que canviïn les ubicacions d’infermers amb experiència en àrees concretes. Sobretot en un moment crític respecte a la saturació d’ingressats a les Unitats de crítics i per l’alt volum de malalts de Covid.
De fet, diverses infermeres varen presentar la seva renúncia a la feina davant aquesta situació perquè consideren que posen en risc la salut dels pacients per falta d’experiència. Davant les possibles renúncies d’infermeres la gerència va tornar a reubicar als treballadors segons les seves especialitzacions, però sense garanties d’estabilitat.
Per altra banda, les infermeres critiquen també que recursos humans de Son Espases és l’únic centre de les Illes que no informa mai a quina àrea concreta faran feina en el moment en què signen el contracte.
Escoltau la notícia a ib3 ràdio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat