Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El Coiba denuncia que la imatge d'una infermera "amb xeringa i faldilla curta, que no té res a veure amb la realitat"
La campanya de vacunació per als professionals sanitaris del Ministeri de Sanitat.
62El Col·legi Oficial d’Infermeria de les Illes Balears (Coiba) ha demanat aquest divendres al Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat que retiri la campanya de vacunació per als professionals sanitaris perquè “transmet una imatge retrògrada, sexista i estereotipada de la infermera” que hi apareix. En la mateixa línia, el Consell General d’Infermeria ja va expressar aquest dimecres el seu “malestar i indignació”.
En un comunicat, el Coiba considera “inadmissible” i “anacrònica” la imatge d’una infermera “amb xeringa, còfia i faldilla curta, que no té res a veure amb la realitat”.
L’organització professional de les Illes lamenta que el Ministeri de Sanitat utilitzi una gran xeringa per representar la professió d’infermera. Tot i ser un instrument de treball habitual, consideren que les connotacions desagradables de l’eina provoquen “una visió negativa i reduccionista” del sector i l’allunyen de la població a la qual ha d’atendre.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"