Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Els propietaris que actuïn de manera il·legal podrien enfrontar-se a multes de fins a 40.000 euros
El departament de Turisme del Consell d’Eivissa assegura que ha reduït en més d’un 10% els més de 3.000 anuncis d’habitatges de lloguer turístic irregular dels portals d’Internet. La campanya d’inspeccions va permetre l’any passat contactar amb un total de 200 telèfons que s’anunciaven a internet avisant-los que es podrien enfrontar a multes de fins a 40.000 euros.
Durant les pròximes setmanes, es repetirà la campanya de contacte telefònic. A més, un equip de tres informadors turístics pentinaran les 17 zones on s’ha detectat una major problemàtica. El Consell espera localitzar i expedientar els pròxims mesos uns 150 habitatges que es lloguin de manera irregular.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície