A més del català i el castellà, ho fa també en anglès, alemany, francès, italià i xinès
Kol Mustafa és italià i atén el servei dedicat al turisme des del principi de la pandèmia. Ara, amb uns altres 7 companys, ofereixen atenció en 7 idiomes als residents a les Illes que tenen una llengua materna estrangera.
En els primers dos mesos del servei de cita prèvia del sistema Infosalut Connecta, aquesta part de l’equip ha atès unes 600 telefonades al mes en altres idiomes, tot i que, majoritàriament, són en alemany i en anglès i el que volen és demanar cita pel seu metge o per renovar medicaments o targetes sanitàries.
També continuen oferint informació sobre la COVID a Infocovid. Infosalut Connecta atén telefonades en horari de 8 del matí a 20 del vespre al telèfon 971 22 00 00.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre