Encarna, una veïna d’Alaior, viu amb la por de patir un desnonament
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
El projecte ha tingut un pressupost de 139.558 euros finançat amb fons Next Generation
La regidoria d’Infraestructures de l’Ajuntament de Palma continua executant diverses obres per a millorar l’accessibilitat de les vies del municipi i en els últims dies ha conclòs els treballs de condicionament de les voreres del carrer Martí Boneo en el seu encreuament amb el carrer Félix Escobar, totes dues de Son Dameto.
El projecte, que ha tingut un pressupost de 139.558 euros, ha consistit a rebaixar les altures de les voreres, i facilita els desplaçaments de persones amb dificultat en la seva mobilitat, i l’arranjament de l’entorn. En total s’ha actuat en 1.130 metres quadrats de superfície.
En els pròxims dies, una vegada acabades les obres i iniciada la campanya específica, es procedirà a plantar una sèrie d’arbres a la zona. Aquest projecte ha rebut finançament a través dels fons del Programa d’Ajudes a Municipis per a la implantació de zones de baixes emissions i la transformació digital i sostenible del transport urbà, Fons de Recuperació MITMA, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, Next Generation.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari