Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El projecte al Rafal Nou té un pressupost de 418.184 euros i estarà conclòs al març de 2024
L’Ajuntament de Palma, a través de l’àrea de Infraestructures, du a terme el projecte de substitució i reforma del sistema d’enllumenat públic al parc Rosa Bueno, en el barri de Rafal Nou, i en diferents carrers de l’entorn.
El projecte, que té un pressupost de 418.184 euros, consistirà en la substitució dels llums halògens de la zona per altres de tecnologia LED a fi de millorar la seva eficiència i fomentar l’estalvi energètic de les instal·lacions.
Els treballs, que tenen un termini d’execució de nou mesos, estaran conclosos al març de 2024 i consistiran en la substitució de 190 lluminàries i la instal·lació de 91 fanals nous en la zona per a adequar els nivells lumínics a la normativa vigent. En total, en l’àrea d’actuació, quedaran 281 punts de llum operatius.
A més d’aquest parc, l’àmbit d’actuació de la reforma de l’enllumenat comprèn els carrers Biniamar, Selva, Ses Salines, Biniali, Joan Estelrich Artigues, Àlber, Pina, Moscari i el Camí Salard. Així mateix, s’inclouen en el projecte els passatges particulars Escorca, Llubí, Búger i Sencelles.
L’Ajuntament de Palma ha optat per aquesta tipus de lluminàries ja que la seva vida útil és superior a les halògenes, necessiten menys manteniment i són més respectuoses amb el medi ambient. Només amb aquesta actuació s’evitarà l’emissió de 41,4 tones de CO₂ a l’any, la qual cosa equival a la plantació de 248 arbres.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi