Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Crisi sense precedents a l'Atlètic Balears. El seu propietari diu que està fart de posar doblers i no obtenir resultats.
En declaracions a les xarxes socials del club, el propietari i president de l’Atlètic Balears, Ingo Volckmann, diu que està molt tocat per aquest inici de temporada “el pitjor en deu anys des que vaig arribar”. L’alemany assegura que ha perdut una mitjana de dos milions d’euros per temporada i que està cansat de posar doblers. A més, no descarta fer un pas al costat si les coses no milloren. “Si ve un altre i puja l’equip a Segona, perfecte”, tanca.
Volckmann també valora el relleu a la banqueta. Diu que de moment no ha tengut l’efecte esperat. Hem de recordar que l’Atlètic Balears és coer del seu grup a Primera Federació, amb cinc derrotes consecutives i amb només un punt. La darrera derrota, aquest diumenge passat a Antequera, per tres a zero, amb Juanma Barrero estrenant-se a la banqueta blanc-i-blava. Ingo també apunta que durant la dècada que duu a la Via de Cintura ha invertit al voltant de 20 milions d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis