El propietari de l'Atlètic Balears quedarà al club passi el que passi amb el primer equip
Missatge de tranquil·litat del propietari de l’Atlètic Balears. Ingo Volckmann, malgrat la delicada situació que viu el primer equip, ha aclarit les seves intencions per a la temporada que ve. L’alemany quedarà al club, passi el que passi. Això sí, Volckmann creu que els jugadors tiraran endavant la situació i aconseguiran salvar la categoria.
Dos partits a casa
Ingo Volckmann espera que l’afició respongui als dos pròxims partits de l’Atlètic Balears. Els blanc-i-blaus reben a casa dos filials, l’Osasuna i l’Athletic amb l’obligació d’obtenir la victòria. Tato encara no ha aconseguit guanyar, i l’equip fa 9 partits que no sap que és sumar els tres punts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura