Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El propietari de l'Atlètic Balears quedarà al club passi el que passi amb el primer equip
Missatge de tranquil·litat del propietari de l’Atlètic Balears. Ingo Volckmann, malgrat la delicada situació que viu el primer equip, ha aclarit les seves intencions per a la temporada que ve. L’alemany quedarà al club, passi el que passi. Això sí, Volckmann creu que els jugadors tiraran endavant la situació i aconseguiran salvar la categoria.
Dos partits a casa
Ingo Volckmann espera que l’afició respongui als dos pròxims partits de l’Atlètic Balears. Els blanc-i-blaus reben a casa dos filials, l’Osasuna i l’Athletic amb l’obligació d’obtenir la victòria. Tato encara no ha aconseguit guanyar, i l’equip fa 9 partits que no sap que és sumar els tres punts.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc