Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El jove de 25 anys pateix cremades al 50% del seu cos i està en espera de ser derivat a una unitat de cremats
Va ser en una embarcació d’aquest pantalà del port Antic de Ciutadella on ahir matí es va produir un incendi mentre dos mecànics hi estaven fent feines de manteniment.
Per causes que encara es desconeixen, el motor del vaixell va fer explosió i va causar cremades greus al 50% del cos d’un jove de 25 anys que es trobava en aquell moment manipulant-lo. Quan els bombers i serveis d’emergències van arribar, els mecànics ja havien aconseguit extingir el foc amb extintors.
El jove de 25 anys va ser traslladat a la Clínica Juaneda, on continua ingressat a la unitat de cures intensives. A l’altre mecànic el van atendre per inhalació de fum.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat