La gravetat de les lesions van obligar a traslladar-lo del Mateu Orfila a l'hospital de referència, on ja es troba fora de perill
Imatge d'arxiu.
159El nin de 8 anys que es va ofegar a la piscina des Mercadal va haver de ser traslladat en estat greu a l’Hospital de Son Espases, on continua ingressat. No obstant, avui el menor es troba estable a l’UCI de Pediatria. L’infant va ofegar-se ahir mentre nedava a la piscina del Poliesportiu. Els socorristes el tragueren de l’aigua i li practicaren maniobres de reanimació que donaren el seu fruit inicialment. Dues ambulàncies arribaren al lloc dels fets, i estabilitzaren l’afectat per traslladar-lo a l’Hospital Mateu Orfila. Però la gravetat de les lesions varen obligar al seu trasllat a Son Espases on continua ingressat. No obstant, segons fonts, el menor es troba ara mateix fora de perill, estable a l’UCI de Pediatria. Les mateixes fonts afirmen que és probable que entre avui i demà passi a planta.
Aquest però, no és l’únic cas d’ofegament ahir a Menorca. Una jove de 19 anys també continua ingressada en estat greu a l’Hospital Mateu Orfila. En aquest cas, però, els fets varen tenir lloc a la platja de Sant Tomàs, en es Migjorn Gran. Els socorristes varen treure de la mar la dona, de 19 anys, i li varen practicar les maniobres de reanimació. Els serveis sanitaris la varen traslladar al centre hospitalari on roman, també en estat greu.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses