Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Ha estat durant una brega multitudinària
Imatge d'arxiu.
500Un mallorquí de 26 anys es troba ingressat, en estat greu, a l’hospital de Manacor, després d’una baralla multitudinària al camí del Mar de s’Illot, on ha estat atropellat. El 061 ha enviat dues ambulàncies de suport vital avançat al lloc dels fets devers les 6.15 hores del matí d’aquest diumenge. També hi ha actuat la Policia Local, que ha detingut el presumpte autor i l’ha duit a la comissaria de sa Coma. El personal sanitari ha immobilitzat l’home atropellat in situ, l’ha estabilitzat i l’ha traslladat a l’hospital. El jove presenta diversos traumatismes.
Sembla que tot s’ha iniciat a les sis del matí, quan una baralla ha començat a un local nocturn, que s’ha traslladat al carrer. L’autor dels fets ha agafat el seu vehicle i, a gran velocitat pel camí del mar, ha envestit un altre cotxe i ha atropellat la víctima, un al·lot de 26 anys, implicat en la brega. Ara és la Policia Nacional qui està investigant els fets. El presumpte autor roman a la comissaria de sa Coma i es preveu que passi a disposició judicial aquest dilluns.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves