Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El més greu, un home de 51 anys, ha ingressat a l'UCI, a l'hospital Mateu Orfila, amb un codi de politraumatisme greu
Un accident laboral avui migdia a Menorca ha deixat dues persones ferides. Ha passat a una obra de la carretera del Toro. Una paret ha caigut damunt de dos obrers, que han hagut de ser traslladats a l’hospital.
El ferit de major gravetat, un home de 51 anys, ha ingressat a l’UCI, aquí, a l’Hospital Mateu Orfila, per politraumatismes. En un primer moment, es plantejava dur-lo a Son Espases, però per ara, no hi ha estat traslladat. El pronòstic es greu.
L’altre operari, de 22 anys, a qui ha quedat una cama atrapada, ha estat traslladat a la Clínica Juaneda de Ciutadella, on ha quedat ingressat per múltiples contusions. Està estable i el seu estat no és greu.
Tots dos feien feina a les obres de la carretera que puja al Toro, fent una síquia, quan un mur de formigó ha caigut damunt d’ells.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar