Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un nou brot d'aquesta malaltia ha afectat set persones a Montuïri
Diumenge es va originar un brot de salmonel·losi a Montuïri on es van veure afectades set persones tot i que cap va requerir hospitalització. Es desconeixen encara les causes del brot.
Per altra banda, un altre brot per aquesta malaltia va afectar nou joves a Manacor, dels quals set varen ser ingressats a l’Hospital, mentre participaven d’una torrada dissabte passat. La desena persona que hi assistia, i que no va patir la malaltia, no havia ingerit el producte que se sospita que hauria provocat el brot: una hamburguesa de pollastre i espinacs adquirida a un conegut supermercat de la localitat.
L’establiment, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Salut, va prendre les mesures oportunes, com retirar tots els lots del producte, però en aquests moments s’investiga fins quin punt és responsable del brot o bé aquest s’originà després de ser adquirit.
Dels set ingressats, tots han estat donats d’alta excepte dos, que continuen a l’Hospital a l’espera dels resultats d’unes analítiques.
En aquests moments es desconeix si hi hauria alguna connexió entre tots dos casos.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella