Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Al Josep Miquel Guàrdia no es descarten mobilitzacions si arriba l'octubre i el tema continua sense resoldre's
A Menorca el curs ha començat amb normalitat pels 13.893 alumnes cridats aquest dimecres a les aules. El curs arrenca amb 37 escolars i 4 professors més i amb 12 aules prefabricades. Tampoc no s’ha solucionat la manca de calefacció que afecta als instituts Cap de Llevant i Josep Miquel Guàrdia. Tan és així que als dos centres no es descarten mobilitzacions si arriba l’octubre i el tema no s’ha resolt.
La Conselleria d’Educació es va comprometre a fer les obres del Cap de Llevant abans que comenci l’època de fred. També estan pendents que arreglin el paviment del pati, però aquesta obra encara tampoc no ha començat.
A l’Institut Miquel Guàrdia d’Alaior tampoc no els hi han arreglat la caldera. A l’octubre tenen Consell Escolar i decidiran quines mesures prendran si no ho resolen. Segueixen també a l’espera que converteixin l’antic gimnàs en aules i sala de reunions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat