Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Al Josep Miquel Guàrdia no es descarten mobilitzacions si arriba l'octubre i el tema continua sense resoldre's
A Menorca el curs ha començat amb normalitat pels 13.893 alumnes cridats aquest dimecres a les aules. El curs arrenca amb 37 escolars i 4 professors més i amb 12 aules prefabricades. Tampoc no s’ha solucionat la manca de calefacció que afecta als instituts Cap de Llevant i Josep Miquel Guàrdia. Tan és així que als dos centres no es descarten mobilitzacions si arriba l’octubre i el tema no s’ha resolt.
La Conselleria d’Educació es va comprometre a fer les obres del Cap de Llevant abans que comenci l’època de fred. També estan pendents que arreglin el paviment del pati, però aquesta obra encara tampoc no ha començat.
A l’Institut Miquel Guàrdia d’Alaior tampoc no els hi han arreglat la caldera. A l’octubre tenen Consell Escolar i decidiran quines mesures prendran si no ho resolen. Segueixen també a l’espera que converteixin l’antic gimnàs en aules i sala de reunions.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants