Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Segons hotelers i comerciants, hi ha entre un 15% i un 20% menys de visitants respecte a l'any passat
Són les platges de Cala Mondragó i Cala Gran avui dematí. La principal diferència: la quantitat de gent. El motiu: segons els treballadors del quiosquet: l’alga.
Però per tota la zona de Cala d’Or i els voltants s’avenen en una cosa: aquest mes de juny hi ha manco gent respecte de l’any passat.
Turquia, Grècia, Europa… Segons diuen, ens han sortit competidors importants.
Els hotelers esperen arribar al 80 o 85% d’ocupació hotelera aquests mesos de juliol i agost. De moment preveien aquesta situació, el problema arribarà de bon de veres si la propera temporada aquesta tendència de davallada de clients continua.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat