L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Segons hotelers i comerciants, hi ha entre un 15% i un 20% menys de visitants respecte a l'any passat
Són les platges de Cala Mondragó i Cala Gran avui dematí. La principal diferència: la quantitat de gent. El motiu: segons els treballadors del quiosquet: l’alga.
Però per tota la zona de Cala d’Or i els voltants s’avenen en una cosa: aquest mes de juny hi ha manco gent respecte de l’any passat.
Turquia, Grècia, Europa… Segons diuen, ens han sortit competidors importants.
Els hotelers esperen arribar al 80 o 85% d’ocupació hotelera aquests mesos de juliol i agost. De moment preveien aquesta situació, el problema arribarà de bon de veres si la propera temporada aquesta tendència de davallada de clients continua.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues