Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La crisi, la pluja i la por a la pandèmia frenen les vendes a les botigues
Molts comerços ja havien començat les rebaixes en plena campanya de Nadal, però a partir d’aquest dijous, dia 7, altres establiments se sumen a l’inici tradicional de les rebaixes d’hivern. Comencen amb descomptes d’entre el 40% i el 50% i molt de gènere disponible, especialment a les seccions de moda i confecció.
Les grans superfícies de més de 700 metres quadrats han de fer caixa, perquè durant el cap de setmana hauran de tornar a tancar per les restriccions anti-Covid. L’afluència de clients al llarg del matí ha estat escassa.
Amb un dia fred i plujós, pocs s’han animat a anar de rebaixes al petit comerç del centre de Palma, on hi ha molts locals tancats. Tampoc no ajuda que moltes famílies han decidit limitar la despesa per la crisi, ni el fet que els consumidors evitin al màxim les aglomeracions per por a contagiar-se del coronavirus.
Les patronals del petit comerç no preveuen un gran increment de vendes, malgrat els descomptes. Tots estan molt pendents del que decideixi el Govern sobre les noves restriccions per intentar frenar la pandèmia.
Afedeco calcula que, si la situació no millora, el 50% del petits comerços de Mallorca hauran tancat a final de febrer. Calculen que, en aquests moments, ja ha baixat tres de cada deu negocis.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys