Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'1% dels beneficis es destinaran als afectats per les inundacions del Llevant
Un estand del Parc de les Estacions de Palma s’ha convertit, des d’avui, en la seu de la Setmana del Llibre en Català. Els més curiosos ja s’han acostat per cercar les novetats literàries d’enguany.
D’altres hi assisteixen pel plaer que els aporta la lectura. Les set llibreries que hi participen ofereixen llibres escrits o traduïts al català. Tots els gèneres hi tenen cabuda. Des de la poesia, la música, la literatura infantil fins a les ciències de la salut.
Des d’aquest divendres i fins al proper dimarts, el Gremi de Llibreters de Mallorca ha organitzat una sèrie d’activitats literàries per a totes les edats. Tot, per promoure la lectura en llengua catalana.
Aquest divendres s’ha inaugurat la vint-i-novena edició d’aquesta tradicional cita amb el pregó de la historiadora Isabel Peñarrubia.
En aquesta edició, el Gremi de Llibreters donarà l’1% dels beneficis als afectats per les inundacions del Llevant.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears