Trobat mort a Ciutadella el ciclista desaparegut aquest dissabte
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes
En cas d'emergència marítima, Salvament Marítim ha assegurat que sol·licitaria l'ajuda del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, de duanes o dels anomenats "mitjans d'oportunitat", particulars pròxims a l'incident
L’embarcació de Salvament Marítim ‘Acrux’ és l’única que de manera permanent es troba a Eivissa per atendre les emergències marítimes de les Pitiüses. És una embarcació rígida, d’intervenció ràpida i de 21 metres d’eslora, que pot assolir una velocitat de 35 nusos. Ara mateix, però, es troba varada per tal de fer-li el manteniment anual que es fa a aquestes embarcacions. S’espera que sigui a partir de divendres quan la ‘Salvamar Acrux’ pugui tornar a estar operativa.
En cas que aquests dies es produís una emergència marítima a les Pitiüses, Salvament Marítim ha assegurat que sol·licitaria l’ajuda del Servei Marítim de la Guàrdia Civil, de duanes o dels anomenats mitjans d’oportunitat, que són els particulars pròxims a l’incident.
De fet, ara fa quatre anys que Joan Torres, capità jubilat, ja va llançar una campanya a través de la plataforma Change.org per crear una base permanent de Salvament Marítim a Formentera i, així, reforçar-ne el servei a les Pitiüses. Tot i que aquesta petició va aconseguir més de 1.500 firmes, no es preveu que es faci efectiva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes
La majoria d'aquestes infraccions es localitzen als aparcaments dels grans centres comercials i dels hospitals