Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Consideren que el sindicat té raó i dona un mes de termini per resoldre els problemes en la formació de manipulació d'EPI
La Inspecció de Treball ha demanat a l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera (ASEF) que esmeni les presumptes irregularitats denunciades el mes passat pel sindicat d’infermeria SATSE. El col·lectiu d’infermeres va denunciar en concret que caldria formar tot el personal de l’Àrea de Salut en la col·locació i retirada correcta dels equips de protecció individual (EPI), uns equips que s’haurien de canviar cada dia.
El SATSE també reclama una reavaluació dels llocs de feina de personal sensible, com són per exemple les embarassades, perquè no corrin riscos innecessaris arran de la situació biològica actual de pandèmia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes