Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

A causa de la caiguda, la menor de quatre anys va patir una fractura al braç esquerre
El pare d’una menor de quatre anys denuncia que el col·legi de Sa Blanca Dona, a Eivissa, va desatendre la seva filla després d’una caiguda en el centre.
El pare, Mariano Díez, critica que ni tan sols els van cridar per a informar-los. Una caiguda que ha suposat una fractura de braç. Els pares han denunciat els fets davant la Policia Nacional i també a Inspecció Educativa.
Des de la Conselleria balear d’Educació, per part seva, assenyalen que Inspecció Educativa ja ha obert un informe per a estudiar el cas.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases