Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El president de l'Associació de Distribuïdors, Tolo Servera, escèptic: "Crec que és impossible controlar-ho"
Inspectors de les direccions generals de Consum i Comerç ja han començat a controlar els preus dels aliments que passaran a no tenir IVA dia primer de gener. Ho fan, bàsicament, mirant els preus que marquen avui els llocs web de les grans superfícies i supermercats importants per comparar-los amb els que hi haurà en començar l’any nou.
El director general de Consum, Fèlix Alonso, confia que en un principi tothom abaixarà els preus i recomana que facin com a les rebaixes i marquin el preu anterior, amb IVA, i el nou preu sense IVA.
L’Associació de Distribuïdors no veu factible aquesta vigilància de preus. “És quedar bé”, diu el president de l’Associació de Distribuïdors de les Balears, Tolo Servera. “Qui pot impedir a un supermercat que marqui els marges que vol marcar? No te cap sentit ni un“.
Per posar un exemple, Servera conta que està previst un increment d’entre el 7 i el 10 % del preu dels ous a partir de dia primer de gener. Amb el canvi d’IVA del 4 % al 0 %, seguiran pujant, tot i que l’increment serà inferior. “Crec que és impossible controlar-ho“, sentencia.
Consum anima tothom a denunciar si detecten abusos. Ells n’informaran la Direcció General de Comerç, que és qui pot sancionar, així com també pot fer-ho la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella