CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
A l'illa d'Eivissa s'han detectat 275 fraus en el consum d'aigua durant el 2017
Aqualia, l’empresa que subministra d’aigua l’illa d’Eivissa, ha detectat 275 fraus en el consum durant el 2017. En doblers, la quantitat defraudada supera els 126.000 euros. Per evitar aquestes pràctiques, els inspectors fan una campanya de control permanent.
Gairebé 33 milions i mig de litres d’aigua defraudats durant l’any passat. Hi ha moltes tècniques per fer-ho, com no posar comptador o fer connectar-se a la xarxa general sense autorització. Les més habituals són les més senzilles.
El treball dels inspectors és clau per detectar irregularitats als edificis. La lectura dels comptadors es fa cada 3 mesos aproximadament, i els valors s’introdueixen a la base de dades d’Aqualia.
A les zones de camp s’utilitzen càmeres de vídeo com aquesta per detectar manipulacions a la xarxa soterrada.
En confirmar-se el frau, se’n talla el subministre i es comunica la sanció al propietari. Si no n’abona l’import, es presenta una denúncia en el jutjat. Segons l’empresa, a Eivissa també se n’han vist casos fraudulents a instal·lacions hoteleres.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició