Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La conca del torrent de Son Catlar ja disposa de 5 instal·lacions que permeten emetre avisos en cas de risc de torrentades
Amb aquesta actuació a l’afluent de Son Xorc ja hi ha 5 estacions de control d’inundacions a la conca del torrent de Son Catlar. La informació que recullen permet anticipar-se al risc per a les persones en cas de torrentades: “Fa anys va ploure molt a Felanitx i l’aigua va arribar fins aquí, però la gent no se’n va témer, ara sí que ho podrien haver sabut”, explica Joan Estrany, director de RiscBal.
L’Ajuntament de Campos ha costejat part de la infraestructura amb 50.000 euros i “amb molt de gust”, ha dit la batlessa, Xisca Porquer, “tot sigui per protegir la societat civil”, ha afegit.
De moment hi ha 80 estacions de tipologies diverses a les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros