Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Les obres duraran cinc mesos i no implicaran talls de trànsit. El pressupost del projecte és de 410.000 euros
El Consell de Mallorca ha iniciat les obres de contenció dels talussos de la carretera de Formentor. S’actuarà en un tram de 4 quilòmetres, en el qual instal·laran malles i pantalles de protecció als punts més crítics, per evitar despreniments damunt la via.
Segons dades del Consell, des del 2017, s’han produït en aquesta carretera 11 despreniments de roques. El Conseller de Mobilitat i Infraestructures del Consell de Mallorca ha explicat que es tracta d’una zona molt inestable, amb talussos molt alts i que cal controlar, ja que és molt transitada pels cotxes.
Les pantalles i les xarxes de protecció s’ubicaran entre els quilòmetres 3 i 7 de la via. El resultat final serà semblant al que ja hi ha en un tram, prop del quilòmetre 6: amb una pantalla dinàmica a la part superior, i malla d’acer a la part baixa. Joan Maria Rius, director de l’obra, ha afirmat que la dificultat de l’actuació és que molts dels treballs s’han de fer en altura, ja que les pantalles s’han de clavar fent perforacions en el talús.
Les obres duraran cinc mesos i no implicaran talls de trànsit. El pressupost del projecte és de 410.000 euros.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061