Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El sistema costa mig milió d'euros i servirà per tornar la transparència a l'aigua
Aquest estiu l’Ajuntament de Sant Josep vol evitar que l’aigua d’algunes platges torni verdosa i tèrbola per mor de la proliferació de microalgues. Per això aquests dies s’instal·la a Cala Vedella i a Port des Torrent un sistema de recirculació que té un cost de mig milió d’euros.
S’instal·laran dins la mar per captar l’aigua profunda, més freda i injectar-la a la platja. Això evitarà que s’estanqui i s’escalfi i aparegui la temuda microalga que torna l’aigua verdosa.
A més, es fan obres per garantir el subministrament elèctric de les bombes. El sistema de recirculació, que ja funciona des de fa uns anys a Cala Tarida, també s’instal·larà a Port des Torrent. Els treballs costaran mig milió d’euros i estaven previstos ja per a fa dos anys.. Però primer el concurs va quedar desert i l’any passat hi havia falta de subministrament. Ara, l’Ajuntament, espera que amb el canvi climàtic aquest problema no s’estengui a altres platges.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros