Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les feines es duen a terme entre avui i dimecres i les pantalles mostraran la destinació de l'autobús, les parades i el següent horari de sortida
El Consell de Menorca ha començat a instal·lar panells informatius a cada una de les andanes del servei regular a l’estació d’autobusos de Maó.
Una de les principals queixes dels usuaris era la poca informació que hi havia sobre les andanes de sortida. Els conductors també compartien aquestes queixes, ja que constantment havien de resoldre els dubtes de la gent.
En total s’instal·laran 17 pantalles informatives i aquestes marcaran la destinació de la línia, les parades i l’horari de la següent sortida.
Dimarts i dimecres continuaran aquestes feines d’instal·lació i es tancaran les andanes corresponents.
Una millora en la qual el Consell de Menorca ha invertit 160.000 euros.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo