Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les feines es duen a terme entre avui i dimecres i les pantalles mostraran la destinació de l'autobús, les parades i el següent horari de sortida
El Consell de Menorca ha començat a instal·lar panells informatius a cada una de les andanes del servei regular a l’estació d’autobusos de Maó.
Una de les principals queixes dels usuaris era la poca informació que hi havia sobre les andanes de sortida. Els conductors també compartien aquestes queixes, ja que constantment havien de resoldre els dubtes de la gent.
En total s’instal·laran 17 pantalles informatives i aquestes marcaran la destinació de la línia, les parades i l’horari de la següent sortida.
Dimarts i dimecres continuaran aquestes feines d’instal·lació i es tancaran les andanes corresponents.
Una millora en la qual el Consell de Menorca ha invertit 160.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet