El preu del litre de benzina supera els dos euros a la majoria de les estacions de Menorca
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
L'Institut Robert Koch de virologia ha assegurat que no és recomanable fer-ho per no accelerar encara més la tercera ona de la pandèmia
195
Lars Schaade, vicepresident de l’Institut de virologia Robert Koch, ha instat als ciutadans alemanys a no viatjar ni dins ni fora del país durant la Setmana Sant, per tal de no accelerar encara més la tercera ona de pandèmia.
En una roda de premsa per evaluar la situació epidemiològica del país el RKI ha demanat que pasin els festius “en el cercle més reduït” possible, perquè “la mobilitat i els contactes són els impulsors de la pandèmia”. Afegeix Schaade que la trobada entre persones de diferents regions “podria revifar addicionalment la pandèmia”.
El Govern ja va fer recentment una crida a no viatjar si no és estrictament necessari. Especialment després de que els vols a les Illes Balears es disparessin tot d’una es va conèixer que deixaven de ser considerades zona de risc, i les principals empreses turístiques i aerolínies ampliaven la seva oferta.
També el diputat socialdemòcrata i expert en sanitat Karl Lauterbach ha apel·lat a prescindir de viatges no essencials, o si no aquesta tercera ona rebrà un impuls que dificultarà encara més el control de la situació després de les vacances de Setmana Santa.
El divendres passat el RKI va actualitzar la seva llista de zones de risc per covid i van deixar de figurar-hi a més de Balears cinc comunitats autònomes espanyoles més: València, Castella-la Manxa, Extremadura, La Rioja i Múrcia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària