Al Parlament s’han encès avui 38 espelmes en record de les dones assassinades enguany a tot l’estat en mans de les seves parelles o exparelles. Tots els grups parlamentaris a excepció de VOX han llegit un manifest i han estès un llaç lila al balcó del Parlament. Representants del Govern, partits polítics i agents socials s’han sumat a la diada amb un minut de silenci als afores del Consolat. Amb música, el Memorial per a les víctimes inaugurat fa un any a Raixa, autoritats del Consell de Mallorca i d’altres municipis de les illes han volgut enviar el missatge que “Davant les violències masclistes, Reaccionam”, tal com diu el lema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura