Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Guàrdies civils de les Balears han detingut ja 10 persones per robatoris
El darrer balanç de víctimes mortals per la dana a Espanya continua pujant. Ja són 220 persones en total, la majoria a València. Es redueixen, en canvi, els desapareguts. Ara mateix se’n cerquen 50, 28 menys que aquest divendres. S’eleven a 52 les persones rescatades en les darreres 24 hores.
Continua la recerca intensa dels desapareguts, sobretot a l’Albufera i els voltants. Allà, aquest divendres varen trobar dos cadàvers, segons les dades oficials. La dificultat és màxima i els bussos han de cercar a cegues a causa de la gran contaminació que hi ha.
D’altra banda, la Guàrdia Civil ha detingut ja 150 persones per robatoris a establiments. En aquesta tasca ha estat fent feina la unitat de seguretat ciutadana arribada des de la Comandància de les Balears. Ells n’han detingut 10. D’ençà que hi ha vigilància, el nombre de robatoris ha descendit, segons comenten.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència