Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Com que el conductor, que anava a ser detingut per diversos robatoris, no s'ha aturat, l'agent ha tret l'arma i ha disparat contra el vehicle
Imatge d'arxiu. /EFE
40Un home ha intentat aquest dimarts atropellar un policia nacional a Consell, a Mallorca, quan l’anaven a detenir i després ha fugit, segons ha pogut saber IB3 Notícies. Com que el conductor no s’ha aturat i no ha fet cas de les instruccions, l’agent ha tret l’arma i ha disparat dos trets contra el vehicle.
Immediatament, s’han instal·lat diversos controls per localitzar l’individu, que presumptament hauria comès un robatori a la zona.
En un comunicat, la Policia Nacional ha detallat que els agents havien identificat i localitzat al municipi autors de diversos robatoris amb força a locals de Palma.
Per aquest motiu, havien muntat un dispositiu als voltants del seu domicili per procedir a la seva detenció, però un dels presumptes lladres en acostar-se a l’habitatge en un cotxe i adonar-se’n de la presència policial, ha accelerat el seu vehicle contra un dels agents.
Després d’això, i per evitar ser atropellat, el policia ha disparat la seva arma amb la intenció que el vehicle es desviés i no l’atropellés. La Policia Nacional manté el dispositiu policial.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Les temperatures de juliol han ajudat a la maduració del raïm que enguany és de molta qualitat