El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Ha hagut de ser traslladat a Son Espases, on no li han trobat lesions greus
Aquest dissabte horabaixa, s’ha produït un intent de fugir de la prefectura de la Policia Nacional a Palma. Un detingut com a presumpte patró d’una embarcació irregular amb migrants a bord ha intentat fugir tot aprofitant el moment en què li prenien declaració.
L’arrestat ha botat per la finestra des d’un primer pis. Tanmateix, una vegada al carrer, ha estat arrestat de nou. Una ambulància l’ha traslladat per fer-li un reconeixement mèdic a Son Espases, tot i que en una primera intervenció no se li han detectat lesions greus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades