Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Havia amenaçat diverses persones al carrer amb un objecte punxant, sota els efectes de drogues i alcohol i amb molta agressivitat
Aquestes imatges recullen la persecució que el personal de l’Hospital Can Misses ha hagut d’emprendre aquest matí per enxampar un pacient que fugia de la Unitat d’Urgències.
Es tracta d’un home, segons sembla britànic, que havia estat detingut unes hores abans a Sant Antoni per agents municipals i de la Guàrdia Civil. Havia amenaçat diverses persones al carrer amb un objecte punxant, sota els efectes de drogues i alcohol i amb molta agressivitat.
Mentre fugia dels policies que el volien detenir, va caure i el varen dur a l’hospital eivissenc, on ha ingressat a les dues de la matinada. Unes hores més tard, aprofitant que li llevaven les manilles per fer-li una cura, ha sortit corrent despullat i pel camí ha ferit lleument tres treballadors de l’hospital.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat