Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tot i el control d'accés a la porta d'entrada contractat pels propietaris, una desena de persones del sindicat d'habitatge ho han impedit
Els propietaris dels pisos okupats d’un edifici ubicat al carrer de Joan Burgués Forteza de Palma han intentat, sense èxit, desocupar-los per segona vegada. Els treballadors d’una empresa de desocupació han intentat muntar un control d’accés a la porta d’entrada, però una desena de persones del sindicat d’habitatge ho han impedit.
Els propietaris al·leguen que l’edifici té un informe per perill d’esfondrament i que estan assumint les multes interposades por l’Ajuntament pel mal estat dels habitatges, però el sindicat diu que ja hi ha un procés judicial en marxa i que s’ha de respectar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis