Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Familiars i amics es concentren a Santa Ponça per recordar que avui fa 8 anys i mig que la menor va desaparèixer
192
Una banda d’estafadors va intentar obtenir doblers de la família de Malén Ortiz fent-se passar per l’adolescent desapareguda. Ho ha explicat sa mare, durant la concentració feta aquest diumenge a Santa Ponça, per recordar que fa 8 anys i mig que la menor va desaparèixer a Magaluf. Natalia Rodríguez diu que, a finals de febrer, la padrina de la nina va rebre un missatge de qualcú que deia que era Malén i que necessitava doblers per tornar a Mallorca. La Guàrdia Civil va descobrir que l’havien enviat uns estafadors de Bolívia.
Esperançada amb la investigació
La dona també ha informat que, als darrers mesos, s’ha reunit amb els investigadors i li han comunicat que s’està interrogant gent de l’entorn del pare de la menor. Rodríguez diu que, fa temps, que demanava que declaressin tots aquests testimonis. És gent que, al seu dia, va mentir o va dir mitges veritats, comenta. “Tenc bones sensacions -afegeix- però esper que es transformin en resultats”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació