Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Segon partit consecutiu que els pitiusos marquen cinc gols, i segon que el Son Verí els encaixa
Festival de gols de l’Inter Eivissa contra el Son Verí. 5 a 0 guanyaren els pitiüsos als mallorquins. Rubén Núñez i Ayoub Oulad marcaren els dos primers gols al primer temps. A l’inici de la segona meitat, Varietti va fer el tercer per als pitiüsos. Lara, amb una bona vaselina al 69, posà el 4 a 0; i al 75, Ruben Núñez, de nou, va tancar la golejada eivissenca. Segon partit consecutiu que l’Inter Eivissa marca cinc gols, i segon també que el Son Verí els encaixa.
Al Coll d’en Rabassa, partit frenètic entre el Collerense i el Sant Rafel. Verdú va avançar els eivissencs al 47. Però al 89, Sergio Arjona, amb una sabatada, empatava el duel. Ja al temps de descompte, al 95, Aldo Díaz va aprofitar un mal refús del porter per donar el triomf al Collerense i desfermar la bogeria a Ca na Paulina.
I a Son Servera, victòria del Rotlet Molinar al duel de la part baixa contra el Serverense. Fonso va ser l’autor de l’únic gol del partit al minut 11. Els dos equips acabaren l’enfrontament amb deu jugadors, per les expulsions d’Ivan Duran al 60 i d’Àlex Fernández al 78.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia