Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La proposta es pot gaudir fins al vespre a la sala Akasha de Las Dalias
La sala Akasha de les Dàlies, a Sant Carles, es converteix en una sala d’art interactiva amb les instal·lacions creades per Noise of Ibiza. Una experiència única on l’espectador és alhora l’artista i que només es podrà gaudir fins a les 18 h.
Darrere el projecte interactiu de Noise of Ibiza hi ha més de 15 anys de treball i l’experiència acumulada per part d’en Jakub Benacka, que de músic va passar a enginyar la manera d’aconseguir que el públic passi d’espectador a creador. Teles sensibles als Ultraviolats per pintar amb la llum, un cub gegant que convida a tocar-ne les tecles, una caixa de ritmes molt intuïtiva i el Collidoscope, un instrument únic que convida a fer música a partir de la veu pròpia.
Primer la gent es mostra tímida, però de seguida accepta el repte de donar vida a les sis instal·lacions de l’exposició. “És fantàstic anar d’una instal·lació a l’altra, tocar i explorar. És divertit”, explica un d’ells.
Avui vespre desmuntaran tot aquest complicat desplegament tecnològic a l’espera d’un nou espai a l’illa on continuar convidant el públic a crear.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte