Enguany han arribat a les costes de les Illes 12 embarcacions, quatre en només tres dies
Imatge de la pastera arribada aquest dilluns a Mallorca. / IB3
289La Guàrdia Civil ha interceptat aquest dimarts una nova pastera al sud-est de l’illa de Mallorca amb 14 immigrants a bord.
Davant el risc que algun dels immigrants presentés hipotèrmia, personal del 061 els ha realitzat un reconeixement mèdic i ha descartat qualsevol patologia, ha informat el servei d’emergències. Posteriorment, han estat traslladats a la comandància de la Guàrdia Civil.
Des de principi d’any, han arribat a les costes de les Illes Balears 12 embarcacions, quatre en només tres dies.
Ahir en va ser interceptada una altra en alta mar. A bord hi viatjaven 13 immigrants, que van ser detinguts en arribar a terra ferma, a Cala Figuera.
La majoria d’aquestes embarcacions parteixen del port algerià de Dellys, situat aproximadament a 250 quilòmetres de les costes del sud de Mallorca. Aquesta ruta que ara utilitzen els immigrants és una antiga ruta de contraban.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.