Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Almanco un dels ocupants és menor
La pastera ha estat interceptada a mitjanit al sud de Cabrera. A bord hi viatjaven 14 persones d’origen algerià. A l’interior, es podien veure els seus objectes personals i els queviures que han emprat per fer la travessia. Hi havia dàtils, suc de taronja i molta d’aigua. Tant l’embarcació com el motor són nous.
Per primera vegada ha estat el sistema de vigilància dels radars el que ha detectat l’embarcació abans de tocar terra. Havia partit del Port de Dellys, a 250 quilòmetres, i es dirigia cap a Mallorca.
Inmediatament s’ha activat el protocol d’emergència. A la seva trobada hi ha anat una embarcació de la Guàrdia Civil. Després de ser identificats i interrogats pels agents, els han traslladat a les dependències de la Policia Nacional, que ja ha iniciat els tràmits d’expulsió del país. Després de passar a disposició judicial, i en un termini no superior a les 72 hores, els immigrants seran traslladats a un centre d’Internament d’estrangers de la Península. Se sospita, però, que almanco un d’ells seria menor d’edat. Si es confirma, passarà a estar tutelat per l’Administració.
La d’avui és la tercera pastera que arriba enguany a aigües de les Illes. La primera que es va registrar a Balears arribà a Menorca l’any 2006. Des d’aleshores, es calcula que a l’arxipèlag han arribat prop de 40 embarcacions d’aquest tipus que haurien transportat uns 300 immigrants en total.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys