Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Els agents han detectat aquests enviaments en un centre logístic de paqueteria
L’equip d’inspeccions de la Intervenció d’Armes i Explosius de Balears de la Guàrdia Civil ha interceptat a Palma dos enviaments postals a països europeus que contenien dos revòlvers totalment funcionals i una pistola de fogueig.
Els agents han detectat aquests enviaments en un centre logístic de paqueteria de Palma. En un d’ells hi havia dos revòlvers del calibre 38 i 357 magnum, sense cap documentació. Les dades del remitent eren falses.
Aquestes dues armes no figuren com a relacionades amb cap delicte, tot i que la Guàrdia Civil continua amb les recerques per a localitzar a la persona responsable de l’enviament.
La Guàrdia Civil aconsella als ciutadans que vulguin enviar armes per correu a la Península o a l’estranger que ho facin segons disposa el Reglament d’Armes, amb tota la documentació i les autoritzacions que ha d’acompanyar-les. Davant qualsevol dubte es recomana que les persones interessades es posin en contacte amb la Intervenció d’Armes i Explosius de la Guàrdia Civil.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval