Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Els agents han detectat aquests enviaments en un centre logístic de paqueteria
L’equip d’inspeccions de la Intervenció d’Armes i Explosius de Balears de la Guàrdia Civil ha interceptat a Palma dos enviaments postals a països europeus que contenien dos revòlvers totalment funcionals i una pistola de fogueig.
Els agents han detectat aquests enviaments en un centre logístic de paqueteria de Palma. En un d’ells hi havia dos revòlvers del calibre 38 i 357 magnum, sense cap documentació. Les dades del remitent eren falses.
Aquestes dues armes no figuren com a relacionades amb cap delicte, tot i que la Guàrdia Civil continua amb les recerques per a localitzar a la persona responsable de l’enviament.
La Guàrdia Civil aconsella als ciutadans que vulguin enviar armes per correu a la Península o a l’estranger que ho facin segons disposa el Reglament d’Armes, amb tota la documentació i les autoritzacions que ha d’acompanyar-les. Davant qualsevol dubte es recomana que les persones interessades es posin en contacte amb la Intervenció d’Armes i Explosius de la Guàrdia Civil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027