Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Han arribat quatre embarcacions irregulars a les Balears en 24 hores
Devers les onze del vespre d’aquest passat dimecres va ser interceptada una barca a la platja de Migjorn amb un total de 10 persones d’origen magrebí que havien arribat a Formentera de manera irregular. Tots ells, homes i en aparent bon estat de salut, segons Delegació de Govern. Una embarcació que s’afegeix a les altres tres arribades a les Balears en les darreres 24 hores: una a Cabrera, una a Santanyí i una altra a la Colònia de Sant Jordi.
Balanç de Creu Roja Eivissa
Enguany, Creu Roja Eivissa ha atès un total de 418 persones arribades en 31 embarcacions irregulars a les Pitiüses. Entre aquests, es comptabilitzen una seixantena de menors, la majoria dels quals no anaven acompanyats.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes