Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Han estat traslladats al Centre d'Atenció Temporal per a Estrangers de Son Tous
114
Cinc embarcacions amb migrants a bord han estat interceptades durant aquest dimarts quan intentaven arribar de manera irregular a Mallorca. Tots ells han estat traslladats al Centre d’Atenció Temporal per a Estrangers de Son Tous. També una sisena embarcació ha arribat a les costes de Formentera, a Cala Codolar, al sud de l’illa. És el rècord de migrants que han arribat enguany a l’arxipèlag en un mateix dia.
En total han estat 134 persones d’origen magrebí i subsaharià, i almanco hi ha 15 dones i algun menor. La Creu Roja els ha donat una primera assistència humanitària i ara esperaran a Son Tous mentre es tramiten els seus expedients de devolució.
En aquests migrants, s’han de sumar les 23 persones interceptades aquest dilluns amb dues embarcacions a Formentera.
Enguany ja s’ha superat el nombre de migrants irregulars arribats a l’arxipèlag en comparació al mateix període (de gener a abril) de l’any passat.
Hola! Creo que la imagen que acompaña la noticia, además de no ser correcta no es muy ilustrativa, sino más bien al contrario:
Normalmente las embarcaciones son interceptadas por patrullas de la Guardia Civil y no por motoristas de la Policía Nacional.
Como periodista, para mí lo más grave es identificar la imagen de “inmigración irregular” con delincuencia a través de este tipo de imágenes.
Entiendo que vuestro trabajo es muy intenso y da poco para pensar, pero pediría un poco de comprensión y empatía.
Saludos
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19