Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'embarcació amb la qual suposadament han arribat no ha estat localitzada i no es descarta que el patró de la barca hagi tornat al punt d'origen, una vegada han desembarcat els migrants
Imatge d'arxiu.
112Un total de 12 migrants d’origen magrebí i en aparent bon estat de salut han estat interceptats a Formentera després d’arribar-hi en barca, segons ha informat la Delegació del Govern a Balears. L’entrada irregular s’ha produït sobre les 09.10 hores d’aquest dijous i els migrants han estat interceptats en terra, a la carretera del far del Cap de Barbaria. En l’operatiu han participat patrulles de seguretat ciutadana. L’embarcació no ha estat localitzada i no es descarta que el patró de la barca hagi tornat al punt d’origen, una vegada han desembarcat els migrants.
Enguany ja han arribat 591 migrants a les costes de les Illes en 32 embarcacions. Aquesta suposada darrera barca no es comptabilitza perquè no s’ha trobat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge