El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Quatre pasteres han estat localitzades avui a les aigües de les Illes. 43 migrants han estat interceptats per la Guàrdia Civil, 12 d’ells menors d’edat. Segons fonts de Delegació de Govern, tots són d’origen argelià. Dues de les pasteres han arribat a Mallorca, una a Eivissa i una altra més a Formentera.
A primera hora del dematí, la Guàrdia Civil, detenia les primeres persones. Es tractava dels ocupants de dues embarcacions arribades a Mallorca des d’Algèria. La primera era detectada pel radar SIVE i remolcada fins al port de Cala Figuera. A bord, hi viatjaven uns 12 tripulants, 3 d’ells menors d’edat. Al mateix temps, una altra embarcació arribava a la zona de Cala Pi amb, almanco, 20 tripulants, 6 d’ells menors. Aquesta pastera ha estat remolcada fins a Cala Figuera.
Agents de la Guàrdia Civil han detingut els ocupants de les embarcacions i els han traslladat a la Comandància de la benemèrita a Palma. Durant les pròximes hores s’espera que la Policia Nacional es faci càrrec d’ells i els traslladi a les dependències judicials perquè els magistrats iniciïn els expedients per retornar-los al seu país d’origen. A les Pitiüses, també avui, hi han arribat dues pasteres.
La Guàrdia Civil ha detectat 6 dels ocupants d’un d’ells a la platja del Migjorn, a Formentera. A l’illa d’Eivissa, ha estat detectada a Cala Espart, al municipi de Santa Eulària. La Guàrdia Civil no ha confirmat el nombre d’ocupants que hi havia a l’interior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta