Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Anit es van presentar en dependències de la Guàrdia Civil dos homes que s'identificaren com a ocupants d'una de les dues darreres pasteres arribades a Eivissa
La pastera arribada a Binissafúller aquest dimarts. /IB3 Notícies.
95 15 migrants arriben en pastera a Talamanca tirant bengales
La Guàrdia Civil ha interceptat aquest matí una embarcació tipus pastera a Cala Figuera, en el Municipi de Santanyí, en la qual viatjaven 14 migrants que han estat rescatats i traslladats a Portocolom. Altrament, n’ha arribada una altra a Menorca, a Binissafúller. Aquesta és la primera embarcació amb migrants que arriba enguany a l’illa.
Segons ha informat la Delegació del Govern, la pastera de Cala Figuera ha estat localitzada cap a les 8.00 hores i en el rescat dels migrants irregulars, tots homes, ha participat també Salvament Marítim.
D’altra banda, anit es van presentar en dependències de la Guàrdia Civil d’Eivissa dos homes que s’identificaren com a ocupants d’una de les dues darrers pasteres arribades a la tarda a Eivissa.
Durant aquest dilluns van arribar a les Pitiüses 4 barques amb 50 persones i altres 4 pasteres van ser interceptades en aigües de Cabrera, des d’on es va traslladar a Mallorca els seus 64 ocupants.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat