Enguany han arribat de manera irregular a les costes de les illes Balears 954 migrants per la ruta algeriana
Els migrants interceptats per la Guàrdia Civil a Platja d'en Bossa, Sant Josep. Foto IB3
286Els cossos i forces de seguretat han interceptat 33 migrants arribats de manera irregular a les Pitiüses aquest divendres.
La primera actuació s’ha fet a les 3.55 h a Formentera. Els agents de la Guàrdia Civil han localitzat, a terra, a la carretera general de l’illa, a la zona del Pilar de la Mola, 21 persones d’origen magrebí, totes en aparent bon estat de salut. En l’actuació hi han participat també agents de la Policia Local de Formentera.
La segona embarcació arribada a les Pitiüses s’ha localitzat a la zona de Platja d’en Bossa, al municipi de Sant Josep. Segons ha pogut comprovar un equip d’IB3 Notícies, 12 migrants d’origen magrebí han estat interceptats per agents de la Policia Nacional després d’haver tocat terra en una embarcació que ha quedat varada a la platja.

L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals