L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
El primer albirament ha tingut lloc a les 03.40 hores a Cabrera i el segon, a les 06.10 hores a Eivissa
202
Primer, el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim de Palma han rescatat aquesta matinada 23 migrants que viatjaven en una embarcació localitzada en aigües al sud de l’illa de Cabrera.
L’albirament per part del Sistema Integrat de Vigilància Exterio ha tengut lloc a les 03.40 hores i, seguidament, s’ha procedit al rescat dels viatgers, segons ha informat la Delegació del Govern a les Illes Balears.
Unes hores més tard, al voltant de les 06.00 hores d’aquest dissabte, s’han rescatat a quatre persones, d’origen magrebí i en aparent bon estat de salut, a Cala d’Espart, a la localitat de Santa Eulària des Riu, a Eivissa. Hi ha intervingut una patrulla de la Guàrdia Civil i la Policia Local, després de rebre l’avís d’un particular.
Aquest any s’ha constatat l’arribada de 39 barques de migratòries a l’arxipèlag balear amb 690 persones. Durant el 2022 van ser detectades a les costes de les Illes 174 embarcacions irregulars amb 2.579 ocupants, d’acord amb les dades del Ministeri de l’Interior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions