El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El primer albirament ha tingut lloc a les 03.40 hores a Cabrera i el segon, a les 06.10 hores a Eivissa
115
Primer, el Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim de Palma han rescatat aquesta matinada 23 migrants que viatjaven en una embarcació localitzada en aigües al sud de l’illa de Cabrera.
L’albirament per part del Sistema Integrat de Vigilància Exterio ha tengut lloc a les 03.40 hores i, seguidament, s’ha procedit al rescat dels viatgers, segons ha informat la Delegació del Govern a les Illes Balears.
Unes hores més tard, al voltant de les 06.00 hores d’aquest dissabte, s’han rescatat a quatre persones, d’origen magrebí i en aparent bon estat de salut, a Cala d’Espart, a la localitat de Santa Eulària des Riu, a Eivissa. Hi ha intervingut una patrulla de la Guàrdia Civil i la Policia Local, després de rebre l’avís d’un particular.
Aquest any s’ha constatat l’arribada de 39 barques de migratòries a l’arxipèlag balear amb 690 persones. Durant el 2022 van ser detectades a les costes de les Illes 174 embarcacions irregulars amb 2.579 ocupants, d’acord amb les dades del Ministeri de l’Interior.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle