CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els 13 ocupants han estat traslladats al port de Sa Ràpita. En 72 hores els portaran a un Centre d'Internament de la Península
75
El Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE) de la Guàrdia Civil ha interceptat aquesta matinada una embarcació tipus pastera en aigües del sud de Mallorca, prop de Cabrera, amb 13 estrangers a bord.
Una patrulla del Servei Marítim de la Guàrdia Civil ha interceptat l’embarcació cap a les 2:30 hores, després de ser prèviament localitzada pel radar SIVE, informa la Delegació del Govern en un comunicat.
Els 13 ocupants, tots homes, han estat traslladats amb suport de Salvament Marítim al port de Sa Ràpita i posteriorment seran traslladats a Palma.
En un termini de 72 hores seran traslladats a un Centre d’Internament d’Estrangers de la Península.
Amb la pastera d’avui són 23 les embarcacions d’aquestes característiques que han estat localitzades a les Illes Balears aquest 2017. El 2016 en van arribar tres; tres el 2015 i dues el 2014.
La majoria d’aquestes embarcacions parteixen del port algerià de Dellys, situat aproximadament a 250 quilòmetres de les costes del sud de Mallorca. Aquesta ruta que ara utilitzen els immigrants és una antiga ruta de contraban.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició