Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

És la cinquena embarcació d'aquest tipus que arriba a les Balears en tres dies
Salvament Marítim de la Guàrdia Civil ha interceptat aquest diumenge una pastera amb 12 persones a Cabrera. És la cinquena embarcació d’aquest tipus que arriba a les Balears en tres dies. En total, han arribat més de 60 persones a la costa balear.
Aquest diumenge, els serveis d’emergències han rescatat 381 persones més de 10 pasteres a les costes andaluses.
Ahir mateix van passar a disposició del jutge els 41 adults arribats aquest dijous en diverses embarcacions petites interceptades a Cabrera i Ses Salines. Ho van fer als Jutjats de Palma i de Manacor.
Els jutges han autoritzat el seu trasllat a un Centre d’Internament, previsiblement a Barcelona o València, per després retornar-los al seu país d’origen: Algèria.
Aquest divendres la Guàrdia Civil va interceptar quatre immigrants més a Santanyí. Creuen que arribaren també amb les quatre embarcacions interceptades divendres.
[HI HAURÀ AMPLIACIÓ]
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament